Sunday, September 9, 2012

gaya dulu dan sekarang


well.. bila aku tengok gaya aku dari dulu sampai sekarang tiada perubahan pun. cara pakai tudung pun x di update. masih sama.. hekhekehkehk.

kepada dua orang ni.. sabar jak la. memang selalu jadi mangsa tempat mengcover diri semasa bergambar. hahaha. need back up!

:p

k la. malas cakap banyak. minggu ni aku kena bertungkus lumus. kalau aku ada banyak tangan macam sotong mungkin boleh lah aku merayau-rayau di alam maya tapi hakikatnya aku hanya ada dua tangan yang cantik untuk membuat kerja-kerja atas meja ni..

love ya
ciau~

4 comments:

Gen2Merah said...

yelah, xda perubahan pun.. maintain nampak cantik dan manis semanis madu.. ehehehe

AJ said...

syukurlah
alhamdulillah...
Allah masih bg pinjm semua ni

Adele said...

tu maknanya anda tak terpengaruh dengan peredaran zaman. hehe

Adele said...

tu maknanya anda tak terpengaruh dengan peredaran zaman..hehe