Thursday, June 10, 2010

saya geli anak kucing

penemuramah: wah, comelnya anak-anak kamu yang baru lahir ni. dimanakah mereka dilahirkan oleh kamu?
si pendek ekor: oh.. terima kasih.. anak saya memang comel macam saya. saya kasi lahir dorang dalam stor ini lah... mana lagi..


penemuramah: berapa ramaikah anak yang kamu ada sekarang?
si pendek ekor: adui.... saya sangat penat sekarang ni. bolehkah kalau kamu kira sendiri?


penemuramah: bolehkah kalau..
si pendek ekor: apa kamu mau buat ni???


penemuramah: saya mau gambar dari jarak dekat bah anak kamu ni..
si pendek ekor: ooo.. boleh bah.. tapi kasi masuk juga muka saya sikit ya...


penemuramah: wa... gemuk la anak kamu ni. saya geram!
si pendek ekor: oi budak, jangan ambil anak saya!


penemuramah: aik.. jurukamera kenapa ko gambar saya?
jurukamera: mau kasi masuk dalam berita.
si pendek ekor: oh.. napa ndak bagitau awal-awal.. saya mau kontrol keibuan bah...

4 comments:

Hazzy Ishak said...

kucing hazzy kat penang dah hilang
huhu
comel pulak tu

Ayin jemin said...

cian kmu kan hazzy..
ndak apa bah
hilg boleh dgnti blik..
hehehe

Uruchimaru @ kf said...

pndi plak kan si ibu kucing bhsekan sabah !

SJB said...

Bukan tidak boleh sentuh kah tu anak kuching kalau baru lahir?, My mom said, dulu lah. Kalau kita pegang tu anak kuching kan, tu mama kuching pandai makan anak dia. E..bikin geli lah pulak.