Thursday, May 27, 2010

blog paling saya suka!

aku baru bangun.. hahaha. orang lain study sampai siang bah yang aku ni awal pagi buta baru mau start. ^,^''

hurm.. mesti semua orang ada blog kegemaran kan.. nah kalau aku, blog kegemaran aku ialah blog sis sue ni..

tekan di sini:

MY PHOTOPAGE

apa bah menarik perhatian aku di sana?

1. aku suka cara penulisan sis sue yang santai. loghat memang sabahan habislah. buat aku rasa cam ndak percaya dia kawin sama orang putih.
2. lepas tu kan, anak-anak dia cute. hahahhaha. mula la aku terasa cam mau ada anak sudah.. (terlebih la pulak). terutama anak dia yang bongsu si ab.
3. keluarga dia suka meluangkan masa bersama-sama.. ada saja aktiviti dorang buat.. pergi main basikal la.. makan ice cream la... tanam bunga (part paling best!). aiih... semua yang aku suka la bah!
4. gambar-gambar yang sis sue ambil pun siok ditengok. yalah bah.. kan pemandangan di obersea la katakan. mana la mau cari di sini. lebih-lebih lagi bunga-bunga di sana tu.. (balik-balik bunga).


banyak lagi bah tapi macam aku mau pergi membaca lepas ni. yalah.. sok kan last paper sudah.. (horraaaayyyyyyyyy) :)

sebelum aku mengakhiri post ini..
aku mau letak pinjam gambar dari blog sis.. (jangan marah ar sis.. ) :)

sweeettttt betul family ni.. jelesnyaaaaaaaa... heheheheh.

note: sis, jangan marah saya simpan gambar kamu urang di sini ar.. *,^v

5 comments:

Uruchimaru @ kf said...

bah diorg sini kah?

Ayin jemin said...

ya..dia org sabah..hihi

SJB said...

Terkejut juga saya tengok gambar saya sini heheh. Macam promotion lah pulak kekeke.

Boleh, tapi jangan pass pass k :D.

suezensuzanna said...

comelnya dia!

Ayin jemin said...

sis sue: ok.ndak bah di kasi pass..cni saja dia.hehe.thanks!

sis suezen: memg pun comel!